23 Ekim 2009 Cuma

13..GÜN

“Senin demediğin şeye ben de bir şey demeyerek ona katkıda bulunmak ve bu kısır döngünün son halkasını tamamlamak istedim” demiştim en son ona…Ama simdi nerde ne yapıyor bilmiyorum…Her şey o kadar bulanık ve uzak ki..Ben uzağa gideli çok olmadı aslında,daha doğrusu ben hiç gitmedim ki,ben aslında yanındayken de yoktum,yokken de yanındaydım,o bunu anlamadı…Neden sonra ayağa kalkmak geldi aklıma,sandığım kadar dar olmadığını fark ettim bir anda nefis pürüzsüz ama çatlak dolu kabuğumun..Her şey beynimde bitmiş dedim sonra o klişeyi tekrarlayarak;her şey bendeydi ve ben bunu görmek için uğraştım aferin bana!
Gene duygu ishali olmuşum sanırım;bunun bir ilacı da yok;sessizce gözyaşlarımı akıtarak bilek kırmak gerekecek bir süre daha..Aferim bana!tıpta da uzmanlık edinmeye başlamalıyım ben!” Aferim”

İmza: Her şeyin uzmanı,kendinle uzlaşamayanından ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Super Mario Bros.

Hits