23 Ekim 2009 Cuma

16.GÜN ya da " Video meliora proboque deteriora sequor."

Video meliora proboque deteriora sequor. -İyi yolu görüyor ve takdir ediyorum, ama kötü yoldan gidiyorum.

Evet ;oldukça yanlış…Ama buna rağmen çok az bir yolum kaldığını hissediyorum-hislerimde çoğu zaman yanılmadığımı zannederim-Bu yüzden bugün biraz durup etrafımı seyretmeye karar verdim kabuğumdan fırsat buldukça.İki büklüm sırtımda onca yük ağır ağır bile olsa yürürken hala etrafta güzel olan ne kalmış diye bakmak istedim..Güzel ve değişik…Zaten insanoğlu “değişik/nadide/az bulunan” “şey”leri güzel sanmaz mı? Bugün hava çok güzeldi…Bir sürü koşturan minik çocuk vardı etrafta;gariptir hepsinin suratında benden bir parça vardı…Kimisi oyunda mızıkçılık yapıp küsüyor ,kimiyse bir daha hayatı boyunca atamayacağı kadar coşkulu naralar ile etrafı çınlatıyordu…Kimisi bisikletten düşüp ağlıyor kimiyse saklambaç oynarken kendisini gördüğümü fark edip bana “sus” işareti yapıyordu…
Biraz daha ilerde hava biraz kapamış,benden parçalara sahip ergenler etrafta görünmeye başlamıştı.Bir sonraki adım bir sürü kabuklu eklem bacaksız olacağını tahmin etmek zor değildi..”O pembe gökyüzü,neşeli kahkahalar nerdeydi” dedim kendi kendime..Sesim yankı yaptı her zamanki gibi ;hiç şaşırmadım…

İmza:Sus desen susmaz pus desen pusmaz ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Super Mario Bros.

Hits