23 Ekim 2009 Cuma

14.GÜN

Gündüz düşlerinden sonra uyandım,dengemi kaybettim artk sanırım....


Girizgah:
İlk defa çikolata yiyen bir çocuk kadar garipsiyorum su anda kendimi,ellerimi,kalın bileklerim ve kirlenmiş saçlarımı…Ayağa kalkmış olmanın yan etkisi olsa gerek..dün geceden beri bunun sarhoşluğu içindeyim,tam insanlığımı unuttum derken en basit yoldan en kalıcı şekilde hatırlamak afallamama sebep oldu sanırım…

KAF DAĞI BENDE;BEN ALDIM ONU ,BENİM İÇİMDE O!
Ah şu alacalı gecede içimdeki Kaf Dağı’na tırmanmak ne kadar da zor aslında!bunu dillendirmek kadar acı veriyor en az..birazdan yola çıkmam gerekecek çünkü yolda kikloplara yakalanmak istemiyorum.3. göze sahip olmak isteyen kiklopların göz malzemesi olmak için fazla umutsuzum ben !

İmza:Çıkınını hazırlamış ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Super Mario Bros.

Hits